۲ پاسخ

هردکتر ی چی میگه من دکتربچم گف هربینیش پنج پاف ولی تو دوماهشه نصف کن

دکترش گفته هر ۶ساعت ولی خب بینی پسرم کیپ میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی