من چهار ماه اول نصف موهام ریخت الانم مابقی شده موخوره و سوخته وافتضاح...
مگه بعد بارداری بازم ریزش داربم؟
میگن بچه ک مادرو بشناسه مو شروع ب ریزش میکنه😅
فقط و فقط ففول استفاده کن من از قبل ریزش داشتم
ینی قبل بارداری بعد واس بارداریمم زیاد شد ولی وقتی ففول استفاده کردم هیچب ریزش ندارم دیگه
۳ ماهگی میریزه و طبیعیه
ویتامین دی و اهن بخور نمیریزا
برای بعضی ها ، از 2 تا 3 ماه بعد از زایمان شروع میشه ریزش مو تا دو سه ماه هم ادامه داره ، انقدر میریزه که ممکنه تو پوشک بچه هم مو ببینی ، بهتره بری دکتر که بهت تقویتی بده و شامپو ضد ریزش ، من زایمان اولم موهام که میریخت چون بچم شیر خشک میخورد دکتر به اندازه 2 ماه هر هفته 2 تا امپول تجویز کرده بود میزدم تا یکسال بعدش،اصلا موهام نمیریخت البته تقویتی هم داده بود
والا کوچکترین دغدغس😂 از بس درگیره آدم
قرص کلسیم بخورین
به جای آب هروقت تشنه میشین شیر بخورین
البته توی تابستون روز شیر نخورین شبا
من ك ريزش نداشتم چ تو باردارى چ الان
واای منم،موهام اینقد خوب پرشدن این مدت،اصلا دلم نمیاد بعد زایمان بریزه،حتی مکمل هامونم قطع کنیم باز میریزه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.