۱۰ پاسخ

من چهار ماه اول نصف موهام ریخت الانم مابقی شده موخوره و سوخته وافتضاح...
مگه بعد بارداری بازم ریزش داربم؟

میگن بچه ک مادرو بشناسه مو شروع ب ریزش میکنه😅

فقط و فقط ففول استفاده کن من از قبل ریزش داشتم
ینی قبل بارداری بعد واس بارداریمم زیاد شد ولی وقتی ففول استفاده کردم هیچب ریزش ندارم دیگه

۳ ماهگی میریزه و طبیعیه

ویتامین دی و اهن بخور نمیریزا

برای بعضی ها ، از 2 تا 3 ماه بعد از زایمان شروع میشه ریزش مو تا دو سه ماه هم ادامه داره ، انقدر میریزه که ممکنه تو پوشک بچه هم مو ببینی ، بهتره بری دکتر که بهت تقویتی بده و شامپو ضد ریزش ، من زایمان اولم موهام که میریخت چون بچم شیر خشک میخورد دکتر به اندازه 2 ماه هر هفته 2 تا امپول تجویز کرده بود میزدم تا یکسال بعدش،اصلا موهام نمیریخت البته تقویتی هم داده بود

والا کوچکترین دغدغس😂 از بس درگیره آدم

قرص کلسیم بخورین
به جای آب هروقت تشنه میشین شیر بخورین
البته توی تابستون روز شیر نخورین شبا

من ك ريزش نداشتم چ تو باردارى چ الان

واای منم،موهام اینقد خوب پرشدن این مدت،اصلا دلم نمیاد بعد زایمان بریزه،حتی مکمل هامونم قطع کنیم باز میریزه؟

سوال های مرتبط