بعد زایمان واقعا ریزش مو گرفتین؟

۵ پاسخ

موهای من در حد کچلی میربخت جوری که اصلن جرات نمیکردم شونه کنم یا حتی دست بکشم به موهام چند نقطه از سرم کلا خالی شد
قرص فولیکوژن گرفتم خیلی موثر بود کلا قطع کرد

ما تو کوردا میگیم بچه مادرشو میشناسه مادر موهاشریزش میگیره

آره ۳یا۴ماهگی شروع میشه.شدیددددد.من که در حد کچل شدن بودم.میخاستم رنگ کنم ولی نکردم

از ۴ ماهگی بچه شدیییییییید 🥲

صد درصد

سوال های مرتبط