کلیه بچه تا ۶ ماه اب خالی رو نمیتونه هضم کنه
براش مثل سم میمونه
عزیز بده ماکه میدیم حرف دکترارو بخام گوش کنم بچم هلاک میشه منکه بچه هامو دادم آب جوشیده بانبات یا آب با باددارو. یا خارانگمی برای زردی وهرگز نمیتونم تا۶ ماه بچه هیچی جزشیرندم ۴ تاگل پسربزرگ کردم مثل مادرومادربزرگم که کلی بچه بزرگ کردن منکه نه دیگه از علم خارج میشم نه زیادی توی طب سنتی درحد اعتدال مادربزرگم که میگفت چون قدیم بچه ها اب میدادیم قدیمی هاعینکی نیستن امابچه هاالان همه عینکی هستن درست وغلط حرفش مهم نیست ولی منکه میدادم ولی بگم زیادنه ممکنه درحد چندقطره اوایل بزرگترمیشد یه قطره چکان دیگه نه اینکه بخام شیشه اب بدم درحدچندقطره
زنموی من تو بیمارستان یه دونه قند با آب داغ هل کرد داد ب بچه 😐
نه عزیزم نده
نهههه
معدش بهم میریزه اذیتت میکنه
آبجوش و نبات چطور ؟؟؟
نه
نه نمیشه اب ممنوعه برانوزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.