۲ پاسخ

نه بدای چی بدی اصلا خطرناکه خیلی ،اگه برای زردی میخای اول ببر دکتر اگه دستگاه لازم بود بزار زیر دستگاه اگرم لازم نبود خودش قطره بیلی استاب مناسب به وزن نوزاد بهت میده

اگه بخاطر زردی میخواهین بدین از داروخونه قطرش بگیرین که مشکلی پیش نیاد
یا قطره شیر خشت

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان پسته بادوم من مامان پسته بادوم من ۱۴ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی