۴ پاسخ

آره چرا نشه
فقط حتما پیشش باشین

حتی خود بیمارستان هم میگفت موقع دلدرد به شکم بذارین،هم عاروق میزنه هم آروم میشه

آره،ولی طولانی ن،من میذاشتم پسرمو،درحد یک دقیقه

نه عزیزم خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی