۸ پاسخ

من از اول میزاشتم

دکتر ب من گفت بزارم

معمولا ميگن از ماه اول به مدت کم مثلا يع دفبفه دودقيفه بعد به مرور دفعاتو زمانو زيادتر کني

من از اول میزارم

از همین الان میتونی شروع کنی

از ۴۰ روزگی بذاری عالیه

از سه ماهگی با روزی ۲/۳ دقیقه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی