سلام خانما ننو قیمت مناسب کسی سراغ داره از کجا بگیرم

۹ پاسخ

سلام من گهواره پسرمو میفروشم خواستید بهم خبربدین اصلا استفاده نکردم چون نمیرفت توش بخوابه قیمتشم 2300

این مدلی میشه گاهی بیرونم ک میرفتیم مامانم ب درخت میبست و راحت بودم

تصویر

ی سمت طناب رو ک دولا بود ب لوله گاز بست سمت دیشگم ی صندلی گذاشتیم پشت اپن و ب صندلی بستیم اپن مانع تکون خوردن صندلی بود اولش امتحانی از بیچارگی اینکارو کردیم بعدش دیدم اثر داشت دیگه بازش نکردم مث این گهواره سنتیا دیگه

من واسه پسرم یدونه گهواره برقی خواهرم از المان اورد براش .یدونه نانو خودمون خریده بویدم .تختشم ک گهواره داشت اصن اروم نمیشد تو اینا بعد مامانم تو گوشه ی خونه براش با طناب و پتو گهواره درست کرد میذاشتمش تو اون گهواره انگار مسکن بهش دادم راحت میخابید تا ۹ ماهگی داشتمش بعد دیگه جمعش کردم برا این یکی پسرمم میخام همینکارو کنم

ممنون عزیزم یه سر میزنم

من از سیسمونی فرزانگان خیابون عبدالرزاق خریدم ۲۹۰۰

دارم اروم نمیشه

اره همون

گهواره نانو منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری