۳ پاسخ

دختر من دیر به دیر پلک میزنه ولی خیلی خیره میشه به لامپ و چراغ

هنوز دنیا نیومده نی نی ما، ولی فسقلی ما توی سونوگرافی ۳۰ هفته فضول خانوم آروم زل زده بود هی چشماش و باز و بسته میکرد ،پلک میزد و به حرفا گوش میداد 😅😅😅

منم الان دقت کردم فک کنم نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۷ ماهگی