خانومای دختر دار شمام همش گرمتونه 🙂😕

۲۱ پاسخ

من پسر دارم منم گرمه

نه اتفاقا تا قبل اینکه باردار بشم تو زمستون هم با مانتوی نازک بیرون میرفتم، از وقتی باردار شدم خیلی سرما میخورم

خیلی دارم میپزمم شبا بیدار میشم دور گردن لباسم همش خیسع

من پسر دارم گر میگیرم🥲

منم از اول بارداری یخ بودم
سر دختر قبلی اتیش بودم

منم گرمههه تاصبح پتو نمیکشم طی روز هم عرق میکنم

منم همص اتیشم🥲وقتی غذا درس میکنم‌میخام منفجرشم‌از گرما

دارم میسوزم همش

اره همش گر میگیرم باید پنجره یا در باز بزارم حس میکنم از گردن و گوشامم اتیش درمیاد

اره اره خیلیییی

من پسر
گرممه

یه هفتس که بلهههههههه

من دختره
کف دست و پام داغه ولی بدنم سرده

نه من سر پسرم همش گرمم بود سر این سردمه

ارعع من شبا لخت میخوابم بازم گرممه صبحا فقط یکم سردم میشه

آره عزیزم

نه والا خیلی سردمه...اوایل هم همش لرز داشتم الان هم سردم میشه همش

در اصلا ک قدیمیا میگفتن پسر دارا بیشتر باید گرمشون بشه چون طبع پسر گرمه اما خب همونم الکیه گرما دختر و پسر نداره باردار ک باشی خیلی چیزا رو تجربه میکنی

پسر دارم ولی همش گرممه
رحم و کف پام انگار تو یخه

بله .

کبابم....

سوال های مرتبط

مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد