برامن پسره ازگرما دارم میپزم خدابه دادم برسه تاتیرماه
دختروپسرفرق نداره همه باردارا گرمشون میشه زود
دختر پسر فرق نداره
وای من پسر دارم ولی دارم خفه میشممممممم😩😩😩
پسر که باید گرم باشع
ربطی ب دختر ندارع برا من پسره از اول برج یازده بخاری جمع کردم از بسکه گرمم میشه بیرون میرم انگار وسط تابسونیم. نفس نفس میزنم از گرما
من پسر دارم همش زیر کولرم و بازم خیس عرقم 😶
نه من سردمم میشه گاهی😂
آره آره..من تو تابستون پسر باردار بودم انقد گرمم نمیشد الان دختره خیلی گر میگیرم
من اصلا از زمستون هیچیییی نفهمیدم انقد که گرمم میشه😭
اره عزیزم
من پسر دارم و همش سردمه اما بارداری قبلیم فقط گرمم بود اونم پسر بوذ
من گرمم نیس ولی از تو انگار داغم هی میخوام خیار یا آب خنک بخورم
وای بشدت یعنی در حد مرگ اینقد گرمم میشه گر میگیرم
آره اوایل بارداری کلا پنجره باز بود ولی الانا کمتر شدع ولی برای اینکه دچار قلنج نشم همیشه شکم و پهلوهام شال میبندم
اره.ـ.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.