میگن مادر پسر خشگل میشه
مادر دختر زشت میشه
شمام شنیدین اعتقاد دارین؟؟؟

۳۱ پاسخ

ن من دخملی دارم پوستم شفاف تر شده سفید سفید شدم
هرکی میبینه میگ خیلی خوشگل شدی پسر داری میگم ن چ ربطی ب دختر پسر داره🥴

نه بنظرم همش الکیه 😕

من به گفته اطرافیان خوشگل تر شدم و دختر دارم

اصلا ربطی نداره

نه عزیزم من دخمل دارمم هم سفید شدم هم پوستم روشن تر از قبل شده هم شفاف شده کلن علایم هام با دختر داشتن از نظر قدیما فرق می‌کنه

والله من هیچ‌خوشگلی در خودم‌نمیبینم😀 پوستم مثل‌کروکودیل خشک و زمخت شده
زیر چشمام کبود و سیاهه
بقیه قیافه ام‌ همونه‌هیچ تغییری نکردم بگم خوشگل‌شدم😀

اره من زشت شدم 😂

اره از قدیم میگن دختر خوشگلی مادر رو تو بارداری میگیره پسر مادر رو قشنگ تر میکنه

چرتو پرته

چرت و پرته من که تغییری نکردم.....

من اصلا انگار نه انگار باردارم😂😂 هیچ تغییری نکردم

من توی دوتا بارداریم که دخترن .سفیدتر میشم و خوشکلتر.مامانم هر وقت منو میبینه میگه تو چرا باردار میشی سفید میشی

باور قدیمیه ولی درست نیست

یکی از اطرافیان سردخترش خیلی چهرش ورم کرد و زشت شد
ولی مامانم میگه سر دختر و پسرش یجور بوده
هرشخصی متفاوته

شوهرم گفتنی میگه سرخو سفید و پنبه ای
ربطی نداره بنظرم

من دختر دارم ولی نسبت به قبل چهرم هیچ تغییری نکرده
تازه برعکس هفته های اول خیلیم پوست و موهام خوب و شفاف شده بود

ن من پسر دارم انقد زش شدم

من بچم دختره نه وردم دارم نه قیافم تغییر کرده همونی که قبلاً بودم هستم

میگن‌ ولی اصلا ربطی نداره من نی نی دختر تازه همه چیم عالی شده از پوست مو صورتم‌قشنگ تر شده به نظرم به ژنتیک هم ربطی داره

من همه میگن قیافم بهتر شده بچمم دختره

نه بنظرم بیشتر به شرایط هورمونی و اینها بستگی داره و آدم تا آدم فرق داشته باشه
من بچم پسره، از اول تا الان ویار خیلی نداشتم و در کل خیلی بارداری سختی نداشتم، چربی پوستم برطرف شده بود صورت شفاف بدون جوش درخشان داشتم، الان وارد ماه ۷ شدم دوباره جوش و چربی صورت و همش برگشته باز زشت شدم😂

من ک دختر دارم خیلی زشت شدم

من سر دخترم و پسرم چهرم هیچ فرقی نکرد

من سر پسر اولم‌ زشت شدم سر این یکی خوشکل 😅😂

منم بچم دختره قبل تعیین جنسیت همه میگفتن خوشگل شدی پسره🫤
واقعا ربطی به جنسیت نداره

نه گلی ربطی نداره هرکی یه جوریه ژنتیکش من دختر دارم ولی هیچ تغییری نکردم تازه پوست صورتم جوش میزد قبل بارداری بعد بارداری جوشم نزد
قربون دخترم برم 🥲کی گفته زشت میشه مادر؟

نه منم تو دلیم دخمله زشت هم نشدم ☺️

من دختر باردارم ولی ن زیاد ورم اوردم فعلا ن زشت شدم همه میگفتن بچت پسره چون خوشگل موندی

من سر دخترم احساس خوشگلی میکردم سر این ن

به نام خدا من مادر یک دختر هستم و زشتم نشدم 😅

بله ولی این باور قدیمیه
البتع من باچشم دیدم

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری