۲۰ پاسخ

چرا پاره بشه ؟انرژي منفي نده هيچي نميشه،الكي به خودت استرس ميدي 🫠🫠🫠این همه تا ۹ ماه رسیدن،ما هم میرسیم 🤗😍

اخه چرا الکی استرس به خودت راه میری 😐

اون برا قدیم بود الان دوهفته میره دستگاه میمونه

اینا همش حرف قدیمیاست
ربطی نداره هر چی هفته بالاتر باشه احتمال تنفس بهتر بیشتره ولی کلا به خودت انرژی منفی نده 😬

چراانرژی منفی مبگیری اخه؟؟؟؟

😐😐
کی ی همچین حرفی زده بچع 8ماهه نسبت به 7ماهه کامل تره بعدم باید ببینی خواست خدا چیه نگران نباش به حرفای علکی گوش نده

ب هرچی فک کنی میشه پس بهش فک نکن.

من ودم هی فک میکنم ۳۴ هفته دردم میگیره زایمان میکنم😂

امپول ریه هم نزده بود دختر خالم

میمونه پسر دختر خالم 8ماهه دنیا اومد خیلیم ریز بود تو دستگاه گذاشتن موند ماشاالله الان 16سالشه همه میگفتن نمی‌مونه نمیتونست شیر بخوره

به این‌چیزا فکر نکن

بنظرم الکیه

عزیزم ب این چیزا فکرنکن انرژی منفی نده

وای خدا نکنه این فکر ها چیه قربونت

اره منم شنیدم

اون واسه قدیما بود عزیزم، الان اواسط ماه هفت امپول ریه میزنید
و ۸ ماهه هم اگه به دنیا بیاد چیزی نمیشه

عزیزم به چیزای خوب فکر کن

به این چیزا فک نکن خدا بخاد هیچ اتفاقی نمیفته

اولا الهی همه بچها۹ ماه بدنیا بیان
دوما الان هرچه هفته بره بالاتر بهتره و تو دستگاه بهتر جواب میگیره
تا۳۴ مهمه

به این چیزا فکر نکن .بعدم این حرفا مال قدیم بود الان علم پیشرفت کرده .امپول ریه بزنی ۸ ماه هم میمونه

دختر خالم ۸ ماهه بود الان ۲۰ سالشه😐😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری