۱۰ پاسخ

یاحضرت زهرا خودش به خودت وبچه هات کمک کنه ان شاءالله توکل برخدا

انشاالله بچه هات سالم به دنیا میان نگران نباش خدابزرگه

انشالله ک هرچی خیره پیش بیاد
آره خدا بخواد چرا نمونه

اره من تو همین گهواره یه دوقلو دیدم تو 24 هفته بدنیا اومده بودن
داخل دستگاه گذاشتن

مطمعنی پاره شده یا فقط سوراخ اگ سوراخ باشع میشه نگهش داشت ولی پاره شده باشه ک اصن بچه کجا میخاد بمونه امکان نداره انشالا هرچی به صلاحهه برات رقم بخوره

سلام عزیزم شما دوقلو هيت فرق ميكنه با بچه های دیگه چون در حالت عادی دوقلو ها تا 34 35 هفته فارغ میشن
برای همین مشابه بوده تو 24 هفته توکل به خدا الهی هرچی خير برات رقم بخوره عزیزم 💚🌱

اره دوست من ۲۴هفته زایمان کرده الان بچه ش ۹ماهشه

سلام اگه فقط سوراخ شده میتونی بچه رو نگه داری و مایعات فرااااوااان بخوری تا۳۴الی۳۷هفته


اگه کاملا پاره سده باید دردت شروع بشه
احتمال زنده موندن بچه تو ان آی سی یو هست

زودتر پیگیری کن ایشالله هردو صیح و سالم میرین خونه استرس نگیر

چرا پاره شد عزیزم فعالیت داشتی؟
توکل کن بخدا .انشالله که سر موقع دنیا میاد نی نی

سوال های مرتبط