سزارین بودی یا طبیعی؟
من۴۵ روزه هنوز نداشتم تازه قبلشم چون بخاطر شرایطم ک تنها توی شهر غریب بودیم اومدم خونه مامانم شوهرم میومد سرمیزد درواقع ۳ ماه و نیمه رابطه نداشتیم هنوزم خونه مامانمم و ۱۰ روز دیگ میرم خونمون تازه 😂
من فردا 36روزه زایمان کردم هنوز هیچی
نداشته باشی بهتره چون رحمت بازه و زخمه
بهتره تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.