۵ پاسخ

سزارین بودی یا طبیعی؟

من۴۵ روزه هنوز نداشتم تازه قبلشم چون بخاطر شرایطم ک تنها توی شهر غریب بودیم اومدم خونه مامانم شوهرم میومد سرمیزد درواقع ۳ ماه و نیمه رابطه نداشتیم هنوزم خونه مامانمم و ۱۰ روز دیگ میرم خونمون تازه 😂

من فردا 36روزه زایمان کردم هنوز هیچی

نداشته باشی بهتره چون رحمت بازه و زخمه

بهتره تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشی

سوال های مرتبط