۹ پاسخ

منم نان گرفتم
روزی چند بار میدی؟

از ۶ ماهگی به بعد باشه ول نمیکنه

دختر من شیشه رو ول کرد تا دوهفته پیش هردورو میخورد یهو بی قراری میکرد بعدشم وقتی شیشه میدادم بالا میآورد عوق میزد فقط سینمو میخواست منم شیرم کم بود خیلی ترسیده بودم ولی خداروشکر یکم میاد الان بارور شیر افزا و ترومام

مامانایی که بچه‌ها تون هم شیر مادر هم شیرخشک میخورن یبوست نگرفتن؟

دختر من از اول هم شیشه میخوره هم سینمو

پسر من

پسر من هر دوشو خورد یک سالشم شد خودش دیگ شیر خشک نخورد فقد شیر خودمو خورد

منم الان هردورومیدم تازه سینه روبهترمیخوره واینکه والا شیرتوسینم تندارمیاددهنش تاشیشه😂😂بعدالان زن داداشم بچه ش یکسالشه هم شیشه س هم سینه

دختر من تا آخر دوتاشو خورد

سوال های مرتبط