۸ پاسخ

تولدش مبارک عزیزم❤️🌹
خوشحال باش تو مادر قوی هستی🥰💕

شاید بخاطر سختی های مسیرت این حس طبیعی باشه، پذیرش سخت ترین قسمت هر اتفاقه، و خب سالگرد هر اتفاقی کل اونو میبره زیر سوال های چرا؟ چرا من؟ و....
انشاالله که سالهای پیش رو براتون سرشار از شادی و دلگرمی باشه عزیزم

تولدش مبارک باشه الهی خدا دلت رو شاد کنه و به هردوتون سلامتی بده 😘
آره عزیزم طبیعیه ، توی این روز هم ممکنه مشکلات پیش بیاد و ناراحتت کنه ، بچه اولم ۹۸ دنیا اومده ، اولین ، دومین و سومین تولدش من کرونا داشتم و دو هفته قرنطینه بودم ، توی یه خونه دیگه ، برام تولدش هم معنی شده بود با دوری و جدایی ، چقدر گریه کردم ولی گذشت و تولدهای قشنگ هم اومد .... بعد این باز هم روزهای سخت و روزهای خوش میاد و میره .... الهی به حق ماه مبارک فردا قسنگترین روز زندگیت بشه ، و قلبت شادترین قلب دنیا باشه

نه طبیعی ن ی س

تولدش مبارک فداتشم خاهر

مبارک باشه 😘 پسرت راه میره ؟

مبارکهه
اره منم یاد زایمان و سختیش میفتادم همش ناراحت بودم

تولد پسر منم فرداس
تولدش مبارک🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۲ سالگی