تولدش مبارک عزیزم❤️🌹
خوشحال باش تو مادر قوی هستی🥰💕
شاید بخاطر سختی های مسیرت این حس طبیعی باشه، پذیرش سخت ترین قسمت هر اتفاقه، و خب سالگرد هر اتفاقی کل اونو میبره زیر سوال های چرا؟ چرا من؟ و....
انشاالله که سالهای پیش رو براتون سرشار از شادی و دلگرمی باشه عزیزم
تولدش مبارک باشه الهی خدا دلت رو شاد کنه و به هردوتون سلامتی بده 😘
آره عزیزم طبیعیه ، توی این روز هم ممکنه مشکلات پیش بیاد و ناراحتت کنه ، بچه اولم ۹۸ دنیا اومده ، اولین ، دومین و سومین تولدش من کرونا داشتم و دو هفته قرنطینه بودم ، توی یه خونه دیگه ، برام تولدش هم معنی شده بود با دوری و جدایی ، چقدر گریه کردم ولی گذشت و تولدهای قشنگ هم اومد .... بعد این باز هم روزهای سخت و روزهای خوش میاد و میره .... الهی به حق ماه مبارک فردا قسنگترین روز زندگیت بشه ، و قلبت شادترین قلب دنیا باشه
نه طبیعی ن ی س
تولدش مبارک فداتشم خاهر
مبارک باشه 😘 پسرت راه میره ؟
مبارکهه
اره منم یاد زایمان و سختیش میفتادم همش ناراحت بودم
تولد پسر منم فرداس
تولدش مبارک🥰🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.