فردا ازمایش قند دارم 😭
چطوری شش صب بیدار شم اخه

۹ پاسخ

همون ۶ بیدار شی به نفعته گرسنت نمیشه تهوع بگیری

من ۹ رفتم

چرا ۶ من ۷ بیدار شدم ۸ آزمایش دادم

وای اینقدر استرس گلوکز رو دارم از الان
حاضرم ۶صبح بیدار شم سریع آزمایش بگیرن ک از ضعف حالم بد نشه

۶مگه ازمایشگاه بازه؟🤔

چرا شیش من ساعت ده رفتم

منم امروز آزمایش داشتم

ساعت ۸ برو

چرا ۶؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته پنجم بارداری
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی