همون ۶ بیدار شی به نفعته گرسنت نمیشه تهوع بگیری
من ۹ رفتم
چرا ۶ من ۷ بیدار شدم ۸ آزمایش دادم
وای اینقدر استرس گلوکز رو دارم از الان
حاضرم ۶صبح بیدار شم سریع آزمایش بگیرن ک از ضعف حالم بد نشه
۶مگه ازمایشگاه بازه؟🤔
چرا شیش من ساعت ده رفتم
منم امروز آزمایش داشتم
ساعت ۸ برو
چرا ۶؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.