۴ پاسخ

زنداداش منم همینجور شد رفت ی شب بستری شد ان اس تی داد و چک‌شد نرمال بود مرخص کردن

کاش مستقیم میرفتی زایشگاه

بنظرم برو بیمارستان،خب نگفت چیکار باید بکنی

عزیزم حرکاتشو خودت مثل قبلا حس میکنی یا کم شده؟

سوال های مرتبط