دوستان استرس زایمان دلرم چکنم سزارینم

۱۰ پاسخ

منم چند شب همش فکر زایمانم

من خدا من میمیرم از استرس

من تازه سزارین کردم تو اتاق عمل هیچی نمیفهمی فقط سختیت شب اوله ک با شیاف خوب قابل کنترله

منم شبا از فکرش خواب نمیرم‌🫣

خداروشکر کن ک سزارینی هستی

بنظرم سزارین استرس نداره طبیعی استرس داره

من از اول بارداری این استرس رو دارم
واقعا اذیتم و اصلا نمیتونم اروم باشم

سلام هیچی عزیزم ریلکس باش به حس خیلی خوبی که بعدبدنیا اومدن نی نی داری فکرکن.من دومین باره قراره سزارین بشم دردش باشیاف واستراحت قابل تحمل هست اصلانگران نباش.😍🤩

به‌نینی فکر‌کن عزیزم🥰

براتون چه تاریخی زدن؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۱ ماهگی