من از ۴ ماهگی دیگه نگرفتم خودش میزد .
وقتی که خودش غلت میزنه نیازی به گرفتن آروغ نیس
منم از ۴ ماهگی دیگه نگرفتم خودش میزنه
وقتی غلت بزنه میگن
من الان آروِغ نمیگیرم اما خوب بعداز شیر یا بعد از غذا یک ربع تا نیم ساعت بلندش میکنم نگه میدارم هپینجوری تو بغلم
نه دیگه خودشون میزنن
از دو سه ماهگی نگرفتم
من از ۴ماهگی نکرفتم
من از چهارماهگی نگرفتم بغلش ک میکنم خودش میزنه
من بعد از یه ماهگی دیگه نگرفتم
از وقتی بتونه بشینه قبلش باید کممش کنیم اروق بزنه
از سه ماهگی
وقتی بشینه
من ک خیلی وقته اروغ نمیگیرم
از وقتی بشینه میگن نمیخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.