من درد نداشتم فقط ترشحم به شدت زیاد بود همون ماهم باردار شدم نمیدونم حالا تخمک گذاری بود چی بود ولی دوره تخمک گذاریم طبق گهواره بود لقاحمم دیر گرفته بود از اینور ولی😐😂
نبابا ی درد خفیف تر از پریودی داشتم من بعدش رفتم سونو گفت آزاد کردی
منم بعضی وقتا داشتم بعضی وقتا نه
اره مثل درد پریودیه همراه با ترشحات فراوان🥲
من درد داشتم
ن منک نداشتم
من درد داشتم واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.