پسرم خیلی اذیت می‌کنه از موقعی که دخترم بدنیا اومده

۷ پاسخ

خیییلی صبور بااش خییییلی

اصلا اجازه نده حساس شه،یادت باشه بچه چندروزه توجه حالیش نمیشه فقط پسرتو دریاب تا این بحران رو ب راحتی پشت سر بذاره

اون الان توی شرایط سختیه

هنو تازه اولشه گلم من دختربزرگم ۲۱ماه فرق داشت با دومی خبلی اذیتم میکرد همین الآنم اذیت میکنه میزنش و خیلی کارای دیگه من عصبی شدم کلا
ولی چاره چیه فقط صبررر

دیونمون کرده همش لج میکنه گریه میکنه

تو ۴ روز خیلی اذیتم کرده

چن سالشه

چند سالشه عزیزم من ک الان پسرم خیلی دوسش داره قربون صدقش میره خدا کنه دخترم اومد همین جوری بمونه

حسودیش میشه دیگه

سوال های مرتبط