۴ پاسخ

کرم آتوپیکس ایروکس دکتر برای پسر من گفت گرفتیم خیلی خوبه.

طبیعیه همه که مثل هم نیستن بچه منم پوستش خیلی حساسه تکون میخوره سرخ میشه دونه میزنه باید چرب نگه دار بدنشو لوسین بزن منم لوسیون میزنم

طبیعی
بهش لوسیون یا روغن بدن بزن

چربش کن خوب

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین روزهای ابتدایی تولد