۹ پاسخ

من وقتی فشارم ۷ یا ۸ هس ، سر درد و سرگیجه هم دارم واسه همین دکترم سرم مینویسه برام میزنم خوب میشم

فشار در بارداری بالا 11خطرناک

از اول فشارت چند بوده
من همیشه ۹ رو ۶

اره منم از اول۹بود این یکی دوهفته شده ۱۰

من ازاول بارداری فشارم روی ۱۰بودش دیروز رفتم دکتر فشارمو گرفت گفت فشارت اومده پایین ۹بودش گفت مراقب باش چیز شیرن بخور همیشه تا فشارت افت نکنه

آره منم 8 و 9 ام. اگه همیشه همین حدوداس اشکال نداره

منم همینجوری هستم به من میگن خطرناک نیست

منم از اول بارداری تا امروز فشارم گرفت دکتر گفت ۸ 😕

اره

سوال های مرتبط