فقط روزاول اذیت میشن ایشالله هیچی نیست
استرس چرا اینم مث بقیه سختیا میگذره اصلنم سخت نیست
منم ۱۵ روز دیگ داره
چیزی نیس فقط مراقبت میخواد . اینم میگذره ایشالا
چیز سختی نیست
پسر من ۴ روز دیگ😢منم خیلی استرس دارم فک کنم بخاطر اینه اولین واکسنشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.