۵ پاسخ

فقط روزاول اذیت میشن ایشالله هیچی نیست

استرس چرا اینم مث بقیه سختیا میگذره اصلنم سخت نیست
منم ۱۵ روز دیگ داره

چیزی نیس فقط مراقبت میخواد . اینم میگذره ایشالا

چیز سختی نیست

پسر من ۴ روز دیگ😢منم خیلی استرس دارم فک کنم بخاطر اینه اولین واکسنشه

سوال های مرتبط