تو معاینه اولیه گفتن صدای اضافه داره ۶ ماه یه بار میبریم اکو سری آخر دکتر گفت خیلی کوچیک شده ولی محض احتیاط سال دیگه بازم بیارین چک بشه
هیچ بدنیا اومد بردم واسه چکاب گفت ببرین اکو رفتیم اکو گفت سوراخ دوونیم میلی داره یکسالگی بیارینش
پسر منم داشت دو بار بردمش اکو گفت بهتر شده
بازم میخوام ببرم فعلا نشده
پسر منم باز بود تا الان سه بار اکو شده
دکتر گفته اوکیه بسته شده ولی جاش هست
گفتن صدای اضافه از قلبش شنیدن،دوبار بردیم اکو گفت بازم بیارین ولی شوهرم راضی نمیشه ببریم،البته میگن اکثر بچه ها بزرگ که میشن خوب میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.