آسلی دختر هولیاس خواهرش ملیکه اس که دوقلوی آسلی بوده دادنش به ریحان قسمتای آخرش هولیا از طریق آزمایش دی ان ای که ملیکه داده بود چون اخر مرگش فهمیده بود ک بچه ی ریحان نیس بعد از همین طریق هولیا متوجه میشه میفهمه که ملیکه همون دوقلوی آسلیه...بچه ی ریحان تو همون بیمارستان میمیره تا قسمت آخر فیلم متین بهش میگه بخاطره عشقش بهش نگفته بود ک بچت مرده ملیکه رو بجای بچش گذاشته بود
آسلی و ملیکه خواهر هستن دو قلو بودن مادرشون هم هولیاست.
هولیا می خواسته آسلی رو بده چون مریض بوده ولی مجبور شده بچه سالمش ملیکه رو بده
ملیکه هم جریان اینکه بچه این خانواده نیست رو فهمیده بود و لیست کسایی که اون روز باهاش تو بیمارستان به دنیا اومده بودن رو گرفته بود
کجا نگاه میکنی مگ ؟؟؟ داخل ماهواره ک اینقد جلو نیس هس؟
ماهواره میده؟
اره دوقلوان اخرفیلم متوجع میش اسلی
تو ۴۸ساعت دیدم تمام شد
بله دوقلو هستن
بلاتکلیف مونداصن ازاونورپرستارگف بچه مریضع ولی اسلیم مریضه پس تکلیف این بچه ک دراومدچیه یاهم ک دوقلوبوداسلی ملکه
ن دوقلو نبوده فک کنم بچه هارو عوض کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.