۵ پاسخ

ن عزیزم از ۵ هفته ب بعد تازه ساک دیده میشه ۷ به بعد قلب انقد زود رفتی

بتا بالاس چطور دیده نشده برای من ۲۵۰بود دیروز دیده شد تو ۶هفته ولی جنین نبود توش با کیسه زرد.سونو واژینال انجام بدین

نه عزیزم 5هفته و 3روز اینا ساک دیده میشه

باید 8هفته بری سونو تاشش هفته ممکنه دیده نشه

خودتو درگیر بتا نکن دو هفته دیگه بری معلومه چخبره

سوال های مرتبط