ن عزیزم از ۵ هفته ب بعد تازه ساک دیده میشه ۷ به بعد قلب انقد زود رفتی
بتا بالاس چطور دیده نشده برای من ۲۵۰بود دیروز دیده شد تو ۶هفته ولی جنین نبود توش با کیسه زرد.سونو واژینال انجام بدین
نه عزیزم 5هفته و 3روز اینا ساک دیده میشه
باید 8هفته بری سونو تاشش هفته ممکنه دیده نشه
خودتو درگیر بتا نکن دو هفته دیگه بری معلومه چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.