۱۰ پاسخ

شما هم امتحان کنین

سلام عزیزم ولله دختر من مثل بچه شما هی گریه پیچ تاب میکرد بهش شربت گریپ میکسچر خارجیه بهش دادم بعد قنداق میکردم خیلی خوب شد

دقیقا بچه من اینجوری بود که فهمیدیم حساسیت به پروتئین گاوی داره

یه پارچه یا پتو نازک رو بخاری گرم کن ببند دور شکم و پهلو اش بعد بغلش کن یا شیرش یده یه پیش پیش کن تو گوشش تا آروم بشه

بچه منم اینطوری بود بردم دکتر گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره اگه شیر خودتو میدی بهش شاید مال ماست وشیری هست که میخوری من دیگه چیزی که توش شیر گاو باشه یا گوشت گاو نخوردم بهتر شده

احتمالا دلدرده
من بچمو نان میدادم
این بچه به خود میپیچید و ناله میکرد
شبا تا سه و چهار گریه میکرد
بعد منم نمیدونستم هم یبوست بود مدغوع به شدت سفت و بزرگ هم کولیک
دیگه ببلاک کامفورت میدم به تجویز پزشک همم که گریپ میکسچر میدم بهش

کولیک داره دکتر به من گفت برای بچه هایی که کولیک و رفلاکس دارن فقط نان اِی آر خوبه سخت هم گیر میاد هرجایی نداره

دل درد هست عزیزم

کولیک داره نان کامفورت بده

شکمش کار کرده؟

سوال های مرتبط