۳ پاسخ

نبابا
نترس
من ۴۵روزش بود کردم
هرچی کوچیکتر باشه تکون پاش کمتره نمیفهمه
کلانم فقط شب اول یه کم بی قراره

من دیروز ختنه کردم فقط بیمارستان گریه کرد خدا شکر تا الان اذیت نشد

منم همینطور🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 ۱۳ ماهگی