بچه خیلی عزیت میشه ولی باید تحمل کنی
منم پسرم رو دیروز با کلی استرس و ناراحتی برم ختنه کردم اول خیلی خیلی بیقرار بود و بعد جیشش راحت تر شد خدارو شکر الان بهتره هرچی زود تر بهتر من ۳۷ روزه است بردم ختنه کردم
اوه ختنه کن دیگه منم میترسیدم چهل روزگی بردمش راحت شدیم کابوسم شده بود
وای منم از ختنه خیلی میترسم.
هنوز ختنه نکردین..هرچه کوچکترن راحتره
منم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.