۴ پاسخ

برامنم خیلی ترس داشت،ولی واقعااونجورکه فکرمیکردم نبود وپسرم اذیت نشدخداروشکر،دوهفتس ختنه کردیم ویه بارسنگینی از رودوشم برداشته شد

اگر توی رسمتون هست که ختنه‌کنین
هرچی کوچیکتره انجامش بده
هرچی بزرگتر باشه بیشتر گریه میکنه و درد متوجه میشه و حتی ممکنه به خودش آسیب بزنه
اصلا چیز خاصی نیست که بترسی، یه پوست هست که برش میدارن و دوسه‌روزه خوب میشه

نه بخدا آنقدر راحت تا ۳ روز ابپورفن میدی
تا حلقه بیوفته چرک خشکن
فردای ختنه میزاری تو آب و شامپو بچه
هر روز چند ساعت باز میزاری همین روز اول گریه می‌کنه

چرا میترسی ؟
ترس نداره
ببرش دکتر خوب تو مطب ها الان ها دیگه راحت ختنه میکنن با دستگاه
تازه باید خوشحال باشی وبراش جشن بگیری

سوال های مرتبط