یه سوال حس مادرانه من چرا فعال نمیشه؟😐😂

۶ پاسخ

منم 🥹🥹🥹... من یه خورده افسردگی هم گرفتم بدتره

طبیعیه، همه مث هم نیستن، من دوستام میگن مادر شدن چه حسی داره گفتم والا من هنو حامله ام حسی ندارم 😂گفته عه مگ میشه بچه اول ادم حس نداشته باشه گفتم خب ندیدمش هنوز نمیدونم چ حسی باید داشته باشم اصلا😂چیزی ک تجربه نکردم چجوری حسش بهش داشته باشم

الان تو شوک مادر شدنی 😅

وای مگ میشه من از لحطه اول مردم واسه دخترم عاشقش شدم هرلحظه نگاش میکنم لذت میبرم از دیدنش و از داشتنش هرلحظه خدا رو شکر میکنم

از من بعد یک ماه فعال شد😂😂 زوزا اول باورم نمیشد میگفتم این چه جونوریه یعنی من باید بزرگش کنم😂😂😂 الان دیگه دوسش دارم

مثلا چیو باید حس کنی😂منم مامان اولیم نمیدونم

سوال های مرتبط