۶ پاسخ

من هر دوشو میدادم از موقع تولد شیرم کم بود تا ۴ماه یا ۵ ماه خورد بعدش شیر خشک دوست داشت دیگه شیر منو نخورد

من هردوش میدم ولی نکرد شیشه هم زیاد میدم

تا اخر دو ماهگی هردو رو خورد بعدش سینه رو ول کرد

واسه من هنوز ول نکرده، شیشه هم زیاد میدم بهش

هر دوشو میخورد بعد از یک ماه نیم ول کرد

۲ماه هر دوتاشو میخورد بعد دوماه کلا سینه نگرف

سوال های مرتبط