۴ پاسخ

آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran

شیشه شیرم قطره ای میریزه.اینجوری بچه بیشتر مک میزنه.مثل سینه مادر.من چیگو ۵تا داشتم هیچکدوم درد نمیخورد.سوراخشون گشاد بود.بی بی لند استفاده کردم خوب بود

خیلی کم بهش میدم فقط وقتایی که خونه نیستم پیش کسی میذارم و بعضی وقتا که حس میکنم شیرم کمه شبا تو خواب میدم واینکه من ۳ ماهگی به بهد دادم قبل از اون بچهدانتخاب میکنه که کدومو بخوره

اصلا به کاری کردن یا نکردن نداره بستگی به خود بچه داره که آیا دلش بخواد هردوتارو بخوره یا نه

سوال های مرتبط