من روزی یکبار میدادم بچم سینم ول میکرد دیگه ندادم چندروز الان شیشه دیگه نمیگیره
اگر شیشه بدی بعد یه مدت سینه رو ول میکنه ....آمادگی شو داشته باش....من کمکی دادم با شیشه سینه رو ول کرد هرکاری کردم دیگه نگرفت
من شیر خودمو با رابط میدم فک میکنه شیشه اس میخوره
زیرسینه میخواب اگ اونو نخور ک دیونم میکن خدانکنوپس بزن والا شوهرم میگتوهمش شیسه دادی وگرنه من ۴بار بیشتر نمیدم
من از یک ماهگی میدم روزی دوبار یکی ظهر یکی شب
من در روز ۹۰تا میدم الان ک ۳ماهشه. یک ماهگیش ۶۰تا میدادم در طول شب. بچه منم بزرگتر ک شد فهمید شیشه راحت تر میاد مثلا ی روز ک بیشترشیشه میدادم دیگ سینه رو ول کرد کاملااا دو روز کامل کلنجاررفتم تاسینمو گرف شیشه ندادم. باید در روز کم بدی تا نفهمه
تو خواب بهش بده..سرنج که خیلی سخته یه مدت شد بچه خسته میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.