مامانا میشه قرص امگا رو بعد از صبحانه خورد

۷ پاسخ

من بعد شام میخورم

من بعد نهار میخورم

هرساعتی اوکیه
معمولا میگن بعد ناهار

با غذای چرب بخوری بهتره بعد از ناهار بخور

منم شی میخوردم

دکتر به من گفت بعد ناهار بخور

بهتره شبا بخوری چون باعث خواب آلودگی در طول کل روز میشه،من با شام میخورم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی