سلام میشه از سه ماهگی بیسکویت مادر بدم

۳ پاسخ

😮😮😮غذا خورم شد نباید بدی

ن عزيزم 6ماهگي يا 5ماهگي نبايد زود بدي

نههه اصلا بیسکوییت مادر خاصیت نداره
وقتی بزرگ تر شد ۷و۶ ماهش حداقل بده

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری