۸ پاسخ

وزنش کمه عزیزم

نان عالیه

وزن اولیش که خوب بوده الانم صبر کنین نان خوبه در آینده که بزرگتر میشه بیشتر رشد میکنه خیالتون راخت

منم پسرم پونزده روز اول وزن نگرفته بهش اپتامیل پرونوترا دادم خوبه خداروشکر و میدم الان هم ..ولی خیلیییییییییی سخت گیر میاد

عزیزم اگه شیرش بهش میسازه اصلا عوضش نکن روزی چند بار و چندسی سی شیرخشک میدی؟

اگ نان بهش میسازه چرا عوضش کنی
مهم اینه بهش بسازه و مشکلات گوارشی براش ایجاد نکنه

ماهی 700 گرم اضافه کنه کافیه.آریا وزن تولدش 2 کیلو بود دوماهگی وزن کردم 4600 شده بود

فكر كنم ربطى به نوع شير خشك نداره
كلا وزن گيرى ژنتيكيه
پدر و مادر بچگى هرجورى بودن بچه هم همونحورى ميشن

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی