پسر منم وزن تولدش ۴۴۰۰بود همینطوره الان ۱۰ کیلوعه
چند وقته با پتو میخوابونیمش
نسبت به وزن تولد کم هست اما وزنش خوبه نگران نباش
مال فعالیت زیادشون هم میشه پسر منم ماشالله خیلی تحرک داره همش درحال وایسادن و چهردست پا رفتن وقتی هم خسته شد سینه خیز میره
عزیزم دقیقا روند نرمال هر ماه و رفته درسته دیگه
پسر منم وزن تولدش ۴۱۰۰ بود ولی زیاد وزن نمیگیره ۹ ماهگی ۸۳۰۰ بود خیلی غصه میخورم
وزنش خوبه دیگه غول میخوای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.