۴ پاسخ

عزیزم منم دخترم بجز تفاوت در وزن تولد مثل دختره شماست و اصلا وزن نگرفته یکهفته هم اسهال بود تازه کم هم شده
منم شنیدم بچمم شدید گرمایی

4500ماشالا طبیعی یا سزارین

عرق کردن‌سر که طبیعیه مال رشد مغزیه

وزن بچت ماشالله عالیه پسرمن الان هفتونیم کیلوعه بازم میگن نرماله
استپ وزنیش هم طبیعیه ازاین ب بعد کلا یاوزن اضافه نمیکنن یاخیلی کم اضافه میکنن

سوال های مرتبط