عزیزم منم دخترم بجز تفاوت در وزن تولد مثل دختره شماست و اصلا وزن نگرفته یکهفته هم اسهال بود تازه کم هم شده
منم شنیدم بچمم شدید گرمایی
4500ماشالا طبیعی یا سزارین
عرق کردنسر که طبیعیه مال رشد مغزیه
وزن بچت ماشالله عالیه پسرمن الان هفتونیم کیلوعه بازم میگن نرماله
استپ وزنیش هم طبیعیه ازاین ب بعد کلا یاوزن اضافه نمیکنن یاخیلی کم اضافه میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.