والا منم انگشت اشاره دسته راستم 105 بود انگشت اشاره دسته چپم 98
دستتون رو باید حتما قبل تست شسته باشید مثلا ممکنه خوراکی شیرین خورده باشید یا آلوده باشه رو عددش اثر بذاره
دست سرهم نگیر احتمالا خطا نشون داده
این دستگاها هفت هشتا بالاتر نشون میدن منم دارم
من دیابت بارداری گرفتم انسولین میزنم
ناشتا باید زیر ۹۵باشه
چوم والله انگشت اشاره یا وسطیش باید بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.