۴ پاسخ

والا منم انگشت اشاره دسته راستم 105 بود انگشت اشاره دسته چپم 98

دستتون رو باید حتما قبل تست شسته باشید مثلا ممکنه خوراکی شیرین خورده باشید یا آلوده باشه رو عددش اثر بذاره

دست سرهم نگیر احتمالا خطا نشون داده

این دستگاها هفت هشتا بالاتر نشون میدن منم دارم
من دیابت بارداری گرفتم انسولین میزنم
ناشتا باید زیر ۹۵باشه
چوم والله انگشت اشاره یا وسطیش باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری