خیلی خوبه منم همین مشکلو داشتم اما روزی یک بار همین شیر خشتو میخورم عالیه
آبگوشت بدون حبوبات درست کن عاااااالیه
من گوشت رو با پیاز و یه سیب زمینی میزارم میپزه یکم هم رب میزنم خوشمزه هم میشه هروقت میخورم سینه هام پر شیر میشه. دلستر هم عالیه. شیر هم اگه حساسیت به پروتیین گاوی نداره خوبه
عزیزم میک زدن نوزاد از هر چیزی بهتره برا افزایش شیر
سیب زمینی ماکارونی سیرابی اب هویج ماهی
غذاتم فقد ابکی بخور عصار گوشت بنداز تو شیشه بخور
دیگ هیچیی استفاده نکن ک هم ب خدت اسیب میزنی هم ب بچه
بده تن تن بخوره سینت درد میکنه ولی تحمل کن
برو عطاری بگو شیر خشت میخام بهت میده
با اب سرد بشورش اول از اشغال داشت جدا کن بعدش با دو سه قلوب اب جوش بزار دم بکشه اندازه دو قاشق مربا خوری بده ب بچه باقیشو خدت بخور
غذاهای آبکی زیاد بخور مثل آبگوشت سوپ ..و بادیون دم کن بجا چای گاهی بخور
ابگوشت .نفخشو بگیر بعد
چای زیاد بخور. اب هویچ. یه قرص هم هس شیرافزار اینا خوبن ماهی
سوپ بخور اب هویج بخور خواب کافی
قرص لاکتاول عالیه
بچه منم نفخ میکنه بهش شربت گریپ میکسچر میدم اروم میشه
بدوش مکرر اگر شیر دوش برقی داری
ماکارانی زیاد بخور دلستر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.