۳ پاسخ

37 هفته دکتر بهم من گفت بچه میره تو لگن

سزارینی؟ پیش ی ماما قدیمی تو محلتون ندارید؟ برو شکمتو چرخ بده بچه بیاد بالا

منم‌اونجوریم انگار واژنم باز شده من طبیعیم

سوال های مرتبط