۴ پاسخ

رفلاکس عزیزم اسپربینی بزن

چونکه هوای زمستون و پاییز خشکه باید بخور سرد مدام از شب تا صبح بزاری تو اتاق

والا میگفتن علائم رفلاکس

قطره بگیر بنداز خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی