۳ پاسخ

قطره سدیم کلرید بریز و پوآر بکش
میتونی هر۶ساعت انجام بدی من روزی یکبار انجام میدم

دکتر قطره میده بهش عزیزم از رفلاکسه

قطره بریز تو بینیش اگرم از دماغ زیاد میاره بالا احتمالا رفلاکس داره به دکترش بگو

سوال های مرتبط