۱۳ پاسخ

وزن دهی خوبه خداروشکر

منم‌پسرم شیر خشک ماجان میخوره ولی کرج با کد ملی نمیدن . میگیرم ۲۹۵

من یه هفته است گرفتم بعد سه ماهگی بچه معمولا روزی ۲۰ گرم وزن میگیره. از جمعه همین هفته که گذشت، دادم دیروز کشیدم دیدم بعد سه روز ۵۰ گرم اضافه کرده

دختر من سوپرامیل دیگه بهش نساخت جون سنگین بود می آورد بالا ، با گیگوز وزندهی اش خوب نبود. اپتامیل هم چون تلخ تف می‌کرد. نان و ببلاک هم انگار چربی اش زیاده با اینکه خوبن، دیگه دکتر گفت ماجان رو امتحان کن براش

منم گرفتم ماجان شماره یک، راضی ام فعلا زیر نظر شرکت آلمانیه که شیرخشک هیپ رو میزنه. سبکه و وزندهی‌اش فعلا که خوبه

ماجان مارک خوبیه

نان امتحان کردی سارا جون؟

شیر خشک نیست پاستوریزه س اسمش ماجان .
من از یکسال ب بعد ب پسرم میدادم شیرخشک قطع کردم

شیر خشک هم داره ، من توی مطب دکترم دیدم برای تبلیغ گذاشته بودن ، ولی استفاده نداشتم

شنیدم که خوبه

براچچی گفته بده

من تا حالا اسمش رو هم نشنیدم

شیرخشک نیستش شیرا پاستوریزه ماجانو گفته ...خوبه بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۴ ماهگی