۴ پاسخ

دکتر دختر من گفت ۵ ماهش تموم شد کمکی شروع کن

من که بردم بهداشت واسه واکسن چهارماهگیش گفت از شش ماه ولی من از پنج ماه و ده روز شروع میکنم که دیگه تاشش ماه عادت کنه به غذاخوردن چون اولش نمیتونن بخورن و عادت ندارن که کم کم عادت کنه بتونم شش ماهش شده همه چی بهش بدم مثلا عصاره قلم و اینا

بچه هامون دقیقا هم سنن سوال منم هست.اطرافیان گفتن از بعد عید شروع کنی بهتره که غلت بزنه یا با کمک بشینه

سلام‌عزیزم بذار بره تو۶ زوده هنوز حالا میخوای از دکتر مشورت بگیر

سوال های مرتبط