هیچی با هر یدونه فحش اول تا آخرشون میدیم اول از همه هم اون گُنده مُچَل که الهی زودتر ساقط بشه از کره زمین محو بشه🙏🏻
سرمیکنیم دیگ چ کنیم نمیشه نخرید😑😑
من قبل از گرونی از هر سایزی دوتا خریدم تا سایز ۶ نزدیک ۳تومن دادم ولی باز خوبه
فقط یوقتایی میگم خدا کنه بکارم بیاد
من روزی یه دونه استفاده میکنم
من شماره ۳ میگیرم ۴۵۰
میخریم
بهش میگم پوشک جان انصاف نیست برای اینکه زیر کون پسرم میری اینقدر ببر بالا یکم انصاف😂😂😂😂😂
خداروشکر میکنیم که میتونیم از کالا برگ استفاده کنیم 🫠🥴🥴🥴🥴🥴🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.