با پوشک ۷۰۰تومنی چ میکنین🫡

۸ پاسخ

هیچی با هر یدونه فحش اول تا آخرشون میدیم اول از همه هم اون گُنده مُچَل که الهی زودتر ساقط بشه از کره زمین محو بشه🙏🏻

سرمیکنیم دیگ چ کنیم نمیشه نخرید😑😑

من قبل از گرونی از هر سایزی دوتا خریدم تا سایز ۶ نزدیک ۳تومن دادم ولی باز خوبه
فقط یوقتایی میگم خدا کنه بکارم بیاد

من روزی یه دونه استفاده میکنم

من شماره ۳ میگیرم ۴۵۰

میخریم

بهش میگم پوشک جان انصاف نیست برای اینکه زیر کون پسرم میری اینقدر ببر بالا یکم انصاف😂😂😂😂😂

خداروشکر میکنیم که میتونیم از کالا برگ استفاده کنیم 🫠🥴🥴🥴🥴🥴🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱۲ ماهگی
مامان یکی یع دونه🧸🫀 مامان یکی یع دونه🧸🫀 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی